Om mig
Min profilbild

Mandy


RSS Flöde
NCNCNC

Bra det går för mig att blogga...
Ligger iaf i soffan framför tvn med världens halsont och världens värsta förkylning och kollar på how i met your mother, sen blir det Glee och sen iväg för att träffa en killkompis!
Anyway, skolan går toppen dock lite för jobbigt ibland men ändå.
Och alla dessa tankor och frågor i mitt huvud som vägrar att försvinna..
Det är snart jullov och jag har funderat ett tag på att dra med några av mina närmsta vänner på en utomlandsresa och bara leva livet, komma iväg från sverige ett tag.. Jag har ju trots allt en gratis utomlandsresa att använda som jag fått från min kära mor. Ska fundera vidare på detta, menmen talk to you later bebbos!

2011-11-09 @ 17:54:41 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!