Om mig
Min profilbild

Mandy


RSS Flöde
TRÄNING, SKOLA, LYCKLIG & STYGN!

Hej bloggen :)
Sitter just ny i soffaned några kompisar och glor på TV! :)
Jag mår så sjuukt bra, är sjukt lycklig och känner att livet verkligen går åt rätt håll!
Anyway, skolan går ju helt okej, dock är det jäkligt jobbigt att varje dag stå i köket men har börjat gymma nu (ska bli biff, haha) så kommer väl snart bli lite bättre :) och tack vare gymmet så har jag sjukt äckligt härlig träningsverk! :) haha
And btw, igår var jag och skar bort ett födelsemärke jag hade på armen och nu såhär i efterhand svider det lite och stygnen kliar jäävel men whatever! :)
Snabb uppdatering nu, ska försöka börja blogga mer från datorn också så att ni får lite bilder! :)
Fredag imon, tagga fest!
XOXO

2011-11-24 @ 18:47:31 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!