Om mig
Min profilbild

Mandy


RSS Flöde
Seriously, that boy completes my life! Jag...

Seriously, that boy completes my life! Jag är mår så underbart bra, humöret är på topp! Min mamma är världsbäst, jag har världens underbaraste syskon, den killen är underbar, fyller år om 21 dagar, snart blir det ny tatuering, spanien på novemberlovet..åååh , it can't get much better then this!! Och på tal om... Inget egentligen sitter jag i stan nu och väntar på bussen hem, har vääärldens huvudvärk men vafan gör det när livet leker?! Uppdaterar när jag kommer hem! XOXO!

2011-10-09 @ 21:58:13 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!