Om mig
Min profilbild

Mandy


RSS Flöde
F*N..

F*n sry, jag lovar mig själv att jag ska ta tag i bloggandet vilket jag gör.. i typ 3 dagar sen slutar jag igen.
Eftersom att jag inte är hemma så ofta så har jag knappt tillgång till dator men just nu faktiskt så sitter jag och laddar ner blogg.se appen till min iphone så nuu ska det blir ändring. I PROMISSE!!...

Btw, så känns livet sisådär, jag borde vara nöjd, så jäävla nöjd borde jag vara men ibland känns allt bara.. fel även fast det är rätt..
Jag har pirr i magen precis som om ngt snart kommer hända, något bra, upplevelse vad som hellst, jag vet inte.
Allt är rätt komplicerat just nu faktiskt...

DU(L'

life isn't easy, when it's hard..

2011-10-25 @ 22:06:35 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!