Om mig
Min profilbild

Mandy


RSS Flöde
AND IT'S YOU
Mitt hjärta slår hårt, så jäävla hårt!
Okej... ni vet det finns en tid då man mår as kasst, allt är verkligen piss och hela ens liv håller på att falla isär så träffar man en kille som är sjuukt underbar (tror man).. man får falska förhoppningar, fast det visste man ju inte då.. och så siktar man in sig på att allt ska bli bra, allt kommer bli så sjukt underbart. Så blir man sviken, man får reda på hur killen verkligen är.. Allt börjar falla igen, allt blir som normalt men så kommer en annan kille in i ens liv som verkligen bevisar vem han är, som verkligen bevisar att han är underbar och att det är äkta..
omg...

Okej, denna gången vet jag att jag inte ska hoppas på för mycket för när man gör det så blir man alltid sårad, så jag ska ta det lungt, ett steg i taget och se vart det leder.
Men lyckan som uppstår.. den lyckan, den är obeskrivlig!!!!
2011-10-09 @ 01:41:09 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!